After school!

Gick på stan med några kära vänner efter skolan(dom få som vet pussars riktiga identitet alltså), blev ju såklart shopping shopping! :) sen en fika, känner fortfarande av lite jetlag så lugnade ner mig med en cider, blir som så nervös utav att flyga, vet inte varför, men egentligen är det ju faktiskt så att man sätter sitt liv i en persons händer, en person som man aldrig ens träffat, när man sätter sig i ett plan! Ojoj, blir typ nervös bara av att tänka på det! :O Men, iallafall... Var skönt att shoppa och prata skit, finns det någonting bättre eller? ;)
Nu ska jag sminka om mig och sen ska jag dra ut på stan och trotsa kylan! Varför? Jo det ska jag berätta... VISSA HAR JU FÅTT PAKET! Haha ;) Vad kan det vara?? ;)

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Lycka till i fortsättningen. Tråkigt bara att du hade torr fantasi till bloggnamn..

2010-02-23 @ 14:02:23
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0