Blogginsperation!

Det här med att hitta blogginsperation var lite svårare än jag trodde. För även fast ni älskar mig och vill veta allt om mig, så vill jag ju variera bloggen lite och skriva om annat än om mig själv. Även fast jag är det bästa samtalsämnet! 
Såg lilla fröken speciell på stan idag, Kyssars alltså.. Ojojoj, går hon på crack eller? Såg ut som en riktig pundare där hon gick helt osminkad, oborstat hår och röd om näsan! Hon har det inte lätt den tjejen, konstigt att hon gick i stan? Hon brukar väl lägga alla sina små pengar på taxi har jag hört, för att hon hatar invandrare, eller vänta nu? Hon är väl en invandrare om jag inte minns fel? Ajja, nu ska jag sluta skriva om henne och börja förfesten! Håll utkik efter mig ikväll, you know what I wear ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0