Dålig uppdatering?

Det har en väääldigt bra anledning ska ni veta! Skulle ju egentligen ha farit ut på krogen i Lördags, men eftersom att jag är så sjukt sinnessjukt rik, så for jag och min underbara gay-kompis på en sista minuten till Bulgarien!! Det har varit såååååå skönt att lämna kalla Sverige, men läste att det kommer bli upp emot -40 grader nu i våran fina lilla stad, så ångrar att vi inte stannade en vecka till!
Har iaf varit härliga veckor i solen, med drinkar och fest, och shopping - såklart! Underbara värme! Precis vad man behöver nu i kalla vintermörkret! Lär ju bli en två veckors resa till Miami eller Californien senare närmare sommaren så man har grundbrännan som man kan hålla uppe resten av svenska regnsommaren! :) Solarium är mitt liv!! :D

Men nu mina underbara läsare så ska jag faktiskt sova, kom hem tiiiiidigt imorse, och var ändå på skolan för att jag är en sådan mönsterelev ;)

Kommentarer
Postat av: en fet jävel

Ha, ha. Detta hade varit himlarns kul om det var sant eller om du verkligen tyckte som du skrev! Men tyvärr skiner det igenom liite för mkt att du bara driver med samhället, å det är ju iofs ganska kul det åxå! Puss

2010-02-22 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0