Ful?JAG?!! HAHAHAHAHHAHA

Fick mig ett gott skratt nu när jag loggade in och såg att någon ville se hur jag såg ut, men sen skrev att anledningen till att jag inte vill säga vem jag är är för att jag är så ful?! Oh gaash, vilket skämt?!! Jag är som sagt den tjej som alla killar vill ha, och alla tjejer vill vara! :) Och anledningen till att jag vill vara anonym är för att jag veeet att folk kommer komma fram till mig på stan/i skolan/på krogen och vilja ta kort osv osv! Och fan, jag kanske inte orkar vara med på mer "fan bilder" än vad jag redan är? Killar kommer ju fram hela hela tiden och vill ta kort med mig för att jag är så snygg och dom vill visa sina polare.! Haha ;)
Sen måste jag bara tacka "Miniih", min bloggkarriär är redan på rätt väg, har haft bloggen typ en vecka? Och har redan över hundra läsare! Hahaha, och om man säger att jag ökar min bloggstatestik med 100pers/vecka, så, ja, man kan iaf säga att miljonen inte ligger allt för långt borta då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0