Kul responds! :D

Haha, först så har ju Kyssars börjat ta efter mig? Snott min inläggslogga som jag har i slutet av varje inlägg och skrivit dit kyssars istället. tattigt och fantasilöst bruden! Kom på något eget va?

Sen har det börjat ryktas på min blogg på stan? inte nu för att jag är förvånad.. Haha, var ju bara en tidsfråga! Och läsarstaben är nu närmare 200 strecket, ökar varje dag! Hahaha! Ni är ju ganska avundsjuka på mig, ni där som säger att jag inte kommer lyckas och att jag inte har några läsare. Sorry bitchessssss jag är helt enkelt för bra för er! :) Men kul att ni läser, och lite synd bara att ni kopierar mig och vill vara som mig *host* kyssars *host* HAHAHAHAHA!!!

Nu har man lov, skönt, orkar inte fara på skolan imorgon ens! :) Hihihi! Lovet kommer vara, shopping, en trip till sthlm kanske? och sen massa fest! :) Vad ska ni göra på erat lov mina små älsklingar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0