Lördagens outfit

Och denna ska jag synas ute i vimmlet i på Lördag! Vet dock ännu inte än om jag vill berätta för er vilka skor jag ska ha, för då fattar ni ju hur snuskigt rik jag egentligen är, så får se närmare helgen om jag visar er vilka skor jag ska piffa upp dessa två budgetklänningar med! För er feta där ute som vill vara som jag, så kan jag ju berätta att denna klänningen finns i strl 40, och att även denna är från Stylebystars.se! Gör då inte mig något om ni köper en likadan, eftersom dessa klänningar ändå inte hinner komma hem till er innan helgen, och jag, jag använder ju aldrig samma klädesplagg två gånger! Fatta tattigt eller? Usch ;S Jag har ändå så många kläder att jag inte behöver använda samma, har ju en stor Walk-in på 20kvadrat + en skogarderob på 8kvadrat, jag vet, det är sjukt liten garderob för alla mina skor... Men försöker övertala mamma att slå ut en vägg så jag får mer plats! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0