Våren är som ett förspel!

Just hemkommen från skolan, utbildning är viktigt! Men inte så viktigt att ni ger upp eran fritid. Gör man det så klassas man ju som en nörd, och alla vet vi ju att nördar är feta, fula och äckliga. Så det är ju inte precis ett mål att sträva efter, eller hur? Haha!
Eftersom sommaren är på väg så har jag börjat klä mig lite lättare, vem vet sommaren kanske kommer fortare om vi pressar den? 
Är det bara jag som tycker att våren typ är som ett sjukt långt retsamt förspel? Vissa dagar så är det sådär kallt och jävligt, och lusten efter sommaren ligger så långt borta, men sen blir det ljusare och varmare och man blir bara mer och mer sugen på att kasta av sig kläderna och ge sin hän till solen! Och sen en dag, så kommer dendär dagen då man kan bada i vattnet utan att bli en isbit, och då vet man att sommaren är här och nu kan man släppa alla lustar som man gått och sugit på under hela våren! Har jag inte rätt såsäg? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0