Varför skulle inte jag vara seriös?! ;S

Fick just en kommentar där någon "Fet jävel" sa att jag inte var seriös?  att jag driver med samhället?! WTF?!! This is me! Take it år leave itt!!! Fan ska man gå och börja bli less alla smartassess som tror att dom är nått? men visst, har ni andra några åsikter? eller ideér? kommentera, jag kanske tar åt mig!
vad vill ni typ läsa om? typ mina sinnessjuka shoppingrundor? Skola? kan ju dock inte skriva något om mig själv, är ju fortfarande en sjukt snygg anonym tjej!
Men en ledtråd är att jag är dendär sjukt snygga tjejen som era killar vill ha, och som ALLA vänder sig om för att få en extra titt på, jag är tjejen som alla andra tjejer är avundsjuka på!!!

Varför jag är vaken? För att min mamma kom in och väckte mig för att ge mig en massa presenter, hon hade saknat mig medans jag var borta så hon hade köpt nya to die for skor och en partyklännnning och ja typ jeans, sommarballerinas osv osv! Blev typ fett glad, men är still taieerd! Så ska sova mer nu! :)

Kommentarer
Postat av: Miniih

Jag hittade din blogg nyss, men jag lämnar den dock lika snabbt. Om du kunde vara lite mer seriös i dina inlägg istället för att få dig själv att framstå som en jubel idiot (som tex Kissie) så skulle du kanske lyckas samla ihop några få läsare.

Men men, lycka till med din "blogg-krarriär"

2010-02-22 @ 22:27:47
URL: http://miniih.devote.se
Postat av: yesemil

lägg ut en bild på ditt ansikte? eller du kanske är för ful

2010-02-22 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0