Hej jag heter Kyssars och jag har ingen egen fantasi!

Visst, right now så är hon ju kanske "Luleås bloggdrottning", men du vet tjejen, jag ligger inte långt bakom dig! Och att du tar mina grejer från min blogg visar ju bara hur desperat du börjar bli! Haha! "Åh nej, Pussars har snart mer läsare än mig, jag måste göra min blogg till hennes och sen klaga lite på det..." Seriöst? Kom med någonting eget din fjant! Gör några herkies(herpies) eller nått som du faktiskt kan och sluta försöka bli som dom som kommer och hotar dig om förstaplatsen!

Senare ikväll så sätter jag mig på planet till Stockholm!! :D Kommer bli otroligt skönt att fly Luleå stad, åka limousine i Stockholm och behandlas som en superstjärna! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag heter pussars och jag har ingen inspiration

2010-03-10 @ 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0