Sveriges nya, stora bloggare är född!

Här är jag! En anonym tjej ifrån Luleå stad som kommer att skriva ut allt skvaller och alla mina åsikter i en blogg, precis som resten av Sverige tycks göra! Eftersom att jag är så himla grym, så kommer jag ju snabbt att nå topplistorna, och inte bara bli Luleås största blogg, jag kommer även att bli Sveriges största bloggerska! Så Kissies, Kyssars, Dessies, Paow, Blondinbella mlf, ni kan börja skriva era bloggtestamenten, för snart kommer min blogg vara den största och då kommer inte era bloggar att betyda ett squat för resten av Sverige!
Jag är helt enkelt, lite snyggare, lite bättre, lite rikare... Och alla vet ju att det är det som funkar! Sen även att jag har en homosexuell kompis kommer att göra att jag bara genom det kommer att få lite extra bloggpoäng! Och uttrycket "Sex säljer" kommer att nästan bli mitt motto! För som sagt, jag skriver ut exakt allting, alla smaskiga detaljer! Om allt jag får höra alltså! ;) Och ni vet, ni kommer älska mig!
Finare bloggdesign kommer nog i helgen, om man får tiden över till det, kommer mest troligt att synas på många mer vimmelbilder än vad ni kommer att synas på i hela era liv, men jag är som sagt, lite snyggare och lite bättre! :)

xoxo Pussars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0